Syngenta Group приступила до реалізації свого нового «Плану успішного зростання»

115
Syngenta Group приступила до реалізації свого нового «Плану успішного зростання»

Пандемія COVID 19 перевіряє сільське господарство на міцність, що робить боротьбу зі зміною клімату важливою як ніколи, підкреслює Syngenta Group

Глобальне опитування крупних сільгоспвиробників, проведене за запитом Syngenta Group у США, Франції, Китаї, Бразилії, Індії та країнах Африки, показало, що 72% респондентів занепокоєні тим, як зміна клімату впливатиме на врожайність, стан здоров’я тварин і виробництво продуктів харчування протягом наступних п’яти років.

Сільгоспвиробники в усьому світі також зіштовхнулися з безпрецедентними потрясіннями, спричиненими коронавірусом. 46 % європейських с.-г. виробників, які взяли участь в окремому опитуванні, заявили, що пандемія COVID 19 надзвичайно негативно позначилася на їхній галузі. Однак 53% респондентів, як і раніше, вважають зміну клімату основною проблемою, а 63% погодилися з тим, що найближчі п’ять років ця проблема може справити більш істотний вплив на їхню діяльність, аніж коронавірус.

Сьогодні Syngenta Group приступила до реалізації свого нового «Плану успішного зростання» (Good Growth Plan) і наголосила, що боротьба зі зміною клімату і скороченням біологічного різноманіття є першочерговим завданням для відновлення сільського господарства після негативного економічного й соціального впливу, спричиненого обмеженнями в період пандемії COVID 19.

Syngenta Group приступила до реалізації свого нового «Плану успішного зростання»Новий «План успішного зростання» включає в себе і нові сміливі зобов’язання: зменшити кількість викидів вуглекислого газу в с.-г. виробництві й допомогти аграріям у протистоянні екстремальним погодним умовам, викликаним зміною клімату.

Ерік Фірвальд, головний виконавчий директор Syngenta Group, заявив: «Від самого початку реалізації «Плану успішного зростання» його основні принципи і пріоритети стали невід’ємною частиною нашого підходу до всього, що ми робимо в Syngenta. Звісно, цей план був лише початком. Пандемія коронавірусу виявила крихкість екосистеми сільського господарства. Як і пандемія, зміна клімату є неминучою загрозою, з якою необхідно боротися поки ще не надто пізно. Тим часом як економіка і сільське господарство починають повертатися до звичного стану, а обмеження, пов’язані з COVID 19, поступово знімаються, ми повинні допомогти сільгоспвиробникам вийти з кризи, що з огляду на боротьбу зі зміною клімату й скороченням біологічного різноманіття є невідкладним завданням».

Опитування, проведене для Syngenta Group компанією Ipsos MORI, показало, що четверо із п’яти опитаних сільгоспвиробників вважають, що зміна клімату, як мінімум деякою мірою вплинула на виробництво продуктів харчування, а багато хто (59%) визнають, що скорочення викидів парникових газів може забезпечити більшу фінансову стабільність чи конкурентоздатність їхніх господарств.

Сьогодні Syngenta Group повідомила, що вона досягла і навіть перевершила цілі, поставлені у початковому «Плані успішного зростання», реалізація якого розпочалася в 2013 році. Дані цілі передбачали відновлення понад 14 млн га земель, що перебувають на межі деградації, та збільшення біологічного різноманіття на більш ніж 8 млн га сільгоспугідь.

В рамках нового «Плану успішного зростання» Syngenta Group зобов’язується до 2025 року інвестувати 2 млрд дол. у розвиток сталого сільського господарства і щороку представляти на ринку дві технологічні новації. Визначені зобов’язання у новому плані розділені на чотири напрями:

  • Прискорення інновацій для сільгоспвиробників і природи.
  • Прагнення до вуглецево-нейтрального сільського господарства.
  • Забезпечення здоров’я і безпеки людей.
  • Важливе партнерство.

Компанія також бере на себе зобов’язання до 2030 року на 50% зменшити інтенсивність викидів вуглецю в атмосферу під час проведення усіх своїх операцій, що повинно сприяти досягненню цілей Паризької угоди щодо клімату. Зобов’язання компанії Syngenta було затверджено й схвалено Ініціативою з розробки науково обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative, SBTi). Крім того, нещодавно Syngenta Group підтримала прагнення SBTi запобігти підвищенню глобальної температури на більш ніж 1,5 градуса.

Александра Бранд, директор зі сталого розвитку Syngenta Group, заявила: «Коли ми розмовляємо з с.-г. виробниками, ми розуміємо, що вони першими потерпатимуть від зміни клімату й скорочення біологічного різноманіття. До того ж, обмеження, пов’язані з коронавірусом, також можуть мати довгострокові наслідки для продовольчого й сільськогосподарського секторів.

З огляду на це значні капіталовкладення в інноваційні розробки, які вказані у новому «Плані успішного зростання», необхідні для боротьби зі зміною клімату й гармонізації продовольчої системи і природи».

Свідченням важливості зобов’язань, взятих на себе Syngenta Group, є заява про початок партнерства з мережевою організацією Solidaridad. Ця співпраця дозволить запроваджувати раціональні рішення на такому рівні, який дасть змогу сільгоспгромадам у низці регіонів світу, що розвиваються, забезпечувати продовольчу безпеку, як наприклад, проєкт, пов’язаний із кавовим виробництвом у Колумбії, що повинен допомогти дрібним фермерам на 25 % підвищити свої доходи завдяки нейтралізації кавового жука-свердляра.

Хеске Вербург, керуючий директор Solidaridad у Європі, зазначає: «Ми вважаємо, що стале сільгоспвиробництво має стати нормою. Наше партнерство з Syngenta спрямовано на надання підтримки с.-г. виробникам у країнах, що розвиваються, у покращенні їхньої життєдіяльності й одночасне забезпечення балансу між виробництвом і природою. Продукція Syngenta є щоденною складовою діяльності багатьох фермерів у всьому світі, й наше партнерство сприятиме розумінню, як досягти сталого виробництва в масштабі всього світу».

Це доповнення до вже встановленої співпраці с організацією The Nature Conservancy, про яку було оголошено в жовтні 2019 року, для роботи над проєктом Reverte в Бразилії, метою якого є регенерація 1 млн га деградованих земель протягом наступних 5 років.

Дженіфер Морріс, головний виконавчий директор The Nature Conservancy, наголошує: «Зміна клімату і втрата біорізноманіття у поєднанні з попитом на продукти харчування, що зростає, чинять дедалі більший тиск на планету й підривають продуктивність і сталість фермерських та рибних господарств у всьому світі. Вплив COVID-19 робить вирішення даних проблем ще актуальнішим. Щоб відвернути ці тривожні реалії, потрібні виважені, масштабні рішення для різних секторів, що забезпечать майбутнє, у якому процвітатимуть і люди, і природа. TNC визнає роль виробників у всьому світі у створенні таких рішень і схвалює співпрацю з Syngenta Group в амбіційному прагненні сформувати продовольчу систему, яка працюватиме в партнерстві з природою».

Найсвіжіші матеріали читайте в журналі «Агроном». Слідкуйте за головними агрономічними новинами на нашій сторінці у Facebook та каналі в Telegram