19 Березня 2024

Рекламодавцям

Чому розміщувати рекламу в журналі «Агроном» вигідно?

Журнал «Агроном» – перший і єдиний професійний агрономічний журнал України. На додаток до цього журнал «Агроном», згідно з результатами опитувань, які щороку проводять наші рекламодавці та спеціалізовані компанії, займає одну з лідируючих позицій серед інших українських загальноаграрних видань.

Цільова аудиторія

Наша цільова аудиторія – це агрономи, керівники землеробських агропідприємств, працівники відповідних державних установ, фермери, науковці та всі, хто цікавиться сучасними технологіями і передовими досягненнями агрономічної науки і землеробства. «Агроном» – це єдиний журнал в Україні, який націлений виключно на цю аудиторію. Більшість існуючих аграрних видань позиціонують себе як видання для аграрного бізнесу в цілому і розраховані на значно ширшу аудиторію (включаючи зоотехніків, ветеринарів, управлінців, економістів, трейдерів сільгосппродукцією тощо). Завдяки цій обставині нашою перевагою є краща спрямованість на цільову аудиторію, яка пов’язана з агрономією.

Періодичність

Періодичність виходу журналу – 4 рази на рік. Завдяки такій періодичності, високій насиченості корисним і часто унікальним матеріалом та обсягу в 200 сторінок кожен примірник журналу «Агроном» стає цінним інформаційним посібником, до якого читачі періодично звертаються впродовж тривалого часу, і, відповідно, кожна подача реклами не губиться в потоці наступних номерів. Це важливо також з огляду на зайнятість сучасних сільгоспвиробників, адже така періодичність дає змогу читачам повністю ознайомитись із вмістом номерів журналу та полегшує його зберігання.

Розповсюдження

Журнал розповсюджується за передплатою та шляхом безкоштовної розсилки серед більшості економічно успішних агропідприємств України різних форм власності. Крім цього, журнал отримують науково-дослідні установи НААНУ, вищі навчальні заклади України, обласні підрозділи МінАПК та комерційні підприємства, що забезпечують потреби аграрного виробництва. Загальний наклад видання – 11 000 примірників.

Вимоги до рекламних макетів

Оригінал-макети приймаються у таких форматах:

  • растрові зображення – EPS, TIFF, роздільна здатність 300 dpi, CMYK;
  • векторні – EPS, текстова інформація у кривих, CMYK;
  • PDF, підготовлений для друку, CMYK.

Розмір зображення має відповідати розміру в публікації + 5 мм з кожної сторони макету під обріз.
Розміщуйте важливі об’єкти макета на відстані не менше ніж 15 мм від корінця журналу та не менше ніж 5 мм від лінії різу з зовнішніх боків сторінки.

Інформація про ціни на рекламу наведена в окремому файлі:

ціни на рекламу впродовж цього року
приклади розміщення рекламних блоків

З питань розміщення реклами звертайтесь в редакцію журналу «Агроном»

Тел./факс: /044/ 526-36-92
Мобільний: /050/ 334-42-16
e-mail: journal@agronom.com.ua

Погода

Kyiv
хмарно
2.6 ° C
2.6 °
1.5 °
89 %
0.5kmh
100 %
Вт
6 °
Ср
5 °
Чт
6 °
Пт
10 °
Сб
12 °