05 Липня 2022

Case IH та STEYR матимуть супервитривале лакофарбове покриття

Трактори, вироблені на заводі в Санкт-Валентині, Австрія, відтепер матимуть нове, надзвичайно витривале лакофарбове покриття завдяки нещодавнім інвестиціям в фарбувальний цех в розмірі одного мільйона євро. Вдосконалене глянсове покриття захищає техніку від подряпин, тріщин та іржі.

Трактори Case IH і STEYR тепер залишають завод в Санкт-Валентині, Австрія, з вдосконаленим лакофарбовим покриттям, яке стало ще більш витривалим та стійким до іржі.

Поліпшення відбулося завдяки інвестиціям в розмірі 1,1 мільйона євро в нові приміщення для попередньої обробки та фарбування на заводі, і всі роботи з їхнього будівництва вдалося завершити вчасно, попри проблеми, пов’язані з Covid-19.

Рушійною силою даної ініціативи послужила зацікавленість клієнтів у стійкості лакофарбового покриття до пошкоджень та корозії, виявлена ​​в ході поточних досліджень ринку.

Завдяки плідній співпраці з 24 спеціалізованими постачальниками та партнерами завод розробив ряд рішень, які мають бути впроваджені до, під час і після процесу фарбування. Разом вони дозволяють створити ще більш глянсове покриття, стійке до подряпин, утворення тріщин та іржі, а також забезпечити більш щільне прилягання до металевих поверхонь.

Case IH та STEYR тепер мають супервитривале лакофарбове покриттяКлючовими факторами нової процедури обробки є значно вищі температури попереднього очищення та нагріву. Тепер кожен трактор проходить сушку при температурі 110 °C, а не 60 °C, і залишається в фарбувальному цеху в три рази довше. Початкове попереднє вологе очищення здійснюється не при 30-40 °C, як раніше, а при 55-60 °C з п’ятикратним збільшенням тиску форсунок.

«Перед фарбуванням абсолютно необхідно привести трактор в ідеальний стан, – каже Ханнес Вегербауер, директор заводу. – Після вдосконаленого попереднього вологого очищення ми також застосовуємо окремий процес ополіскування для видалення надлишків мийного засобу, а також використовуємо нову камеру попереднього нагріву, яка видаляє всі до єдиної частинки вологи і розігріває трактор до ідеальної температури. В результаті фарба висихає також зсередини, що робить її ще більш стійкою, вона має набагато кращу адгезію і захист від іржі».

Робота по перебудові виробничої лінії почалася ще в листопаді 2019 року, а перші трактори пройшли через неї в серпні 2020 року.

«Ми дуже вдячні нашим  високопрофесійним партнерам, які допомогли нам інтегрувати ці нові системи у виробництво, особливо зважаючи на те, які проблеми нам довелося долати в зв’язку з Covid-19, – підсумував Ханнес, – Наші клієнти вже бачать переваги своїх нових тракторів в ході їхньої експлуатації на фермах по всій Європі».

Найсвіжіші матеріали читайте в журналі «Агроном». Слідкуйте за головними агрономічними новинами на нашій сторінці у Facebook та каналі в Telegram

СТАТТІ ПО ТЕМІ

Чому цьогорічного падіння врожаю не уникнути

Україна завжди відігравала роль потужного та надійного...

Як правильно провести десикацію для якісних жнив

Війна внесла корективи не лише в посівну,...

Бор для формування високої врожайності культур

Сьогодні застосування позакореневих підживлень мікроелементами (B, Zn,...

Погода

Kyiv
уривчасті хмари
20.6 ° C
22 °
19.8 °
82 %
1.4kmh
34 %
Вт
32 °
Ср
32 °
Чт
23 °
Пт
27 °
Сб
30 °