28 Березня 2024

Челендж від компаній Syngenta та Radicle Growth щодо збільшення виробництва рослинного білка

Radicle Growth і Syngenta започаткували челендж щодо збільшення виробництва рослинного білка The Radicle Protein Challenge. Syngenta готова інвестувати 1,25 млн дол. США у технології для підтримки майбутнього виробництва рослинних білків.

Період подання заявок відкритий до 29 травня. До участі запрошуються компанії всіх рівнів, діяльність яких пов’язана з вирішенням проблем від виробництва рослинного білка до відновлювального сільського господарства.

Radicle Growth — фонд прискорення — разом із Syngenta, яка є однією із передових сільськогосподарських компаній, що допомагає поліпшити глобальну продовольчу безпеку, оголосили про старт Radicle Protein Challenge від Syngenta. Syngenta та Radicle разом визначать дві компанії з новими рішеннями для підтримки майбутнього рослинних білків, які можуть включати в себе нові чи експериментальні джерела  походження, або з технологіями трансформування рослинного білка, що вирішують проблеми рівня від його виробництва до відновлювального сільського господарства, та інвестують 1,25 млн доларів США.

Radicle і Syngenta шукають підприємців, які представляють компанії всіх рівнів з усього світу для подання заявки на отримання інвестицій у розмірі 1,25 млн дол. США, щоб прискорити впровадження своїх технологій: 1 млн дол. одержить переможець челенджу і 250 тис. дол. — той, хто посяде 2-ге  місце. Подати заявки можна до 29 травня 2020 року. Переможці отримають не тільки значні інвестиційні ресурси та індивідуальну програму зростання від компанії Radicle Growth, а й доступ до чималого досвіду в галузі сільського господарства компаній Radicle і Syngenta, зокрема, до глобальних агротехнічних мереж для просування своїх технологій.

«Інноваційні джерела рослинного білка набувають дедалі більшого значення через прискорений ріст населення. Ми раді співпрацювати з Radicle та підприємцями з усього світу з метою пришвидшення інноваційних процесів, і я з нетерпінням чекаю появи значної кількості креативних ідей, — сказав Ерік Фірвальд, головний виконавчий директор компанії Syngenta, і додав: — Нашою місією є допомога фермерам максимально ефективно використовувати наявні ресурси і вирощувати необхідні всім нам культури екологічно чистим і здоровим способом, що включає в себе забезпечення кращими продуктами, технологіями та агрономічними порадами».

Після закінчення терміну подання заявок розпочнеться кількамісячна комплексна робота, за підсумками якої з числа претендентів будуть відібрані 4-6 фіналістів, що візьмуть участь у конкурсі  захисту власних ідей (Pitch Day) цієї осені. Кожна компанія матиме можливість представити свій проект перед головуючими журі, серед яких буде Ерік Фірвальд, і саме воно в процесі обговорення обере двох переможців.

«Останні дані Gallup підтверджують, що майже чверть американців стали споживати м’яса менше, ніж будь-коли. Це збільшило попит на альтернативне  сільське господарство порівняно з традиційними джерелами білка, зокрема рослинне й клітинне», — сказав Кірк Хейні, керуючий партнер компанії Radicle Growth. — Багато компаній, що зосередили свою увагу на цьому напрямі, наполегливо працювали над планами, запуск яких передбачався в найближчому майбутньому. Однак отримати продукт, що задовольняє споживчий попит, — це лише половина результату, оскільки ціни також повинні бути відповідними». Ми з нетерпінням чекаємо появи в цьому сегменті компаній, які прагнуть зростати, і хочемо надати їм капітал, необхідний для подолання труднощів, пов’язаних із ростом цього сегмента і стрімким споживчим попитом.

Більше інформації про The Radicle Protein Challenge від Syngenta тут: http://radicle.vc/the-radicle-challenge/.

Найсвіжіші матеріали читайте в журналі «Агроном». Слідкуйте за головними агрономічними новинами на нашій сторінці у Facebook та каналі в Telegram

СТАТТІ ПО ТЕМІ

Погода

Kyiv
уривчасті хмари
15.9 ° C
16 °
14.3 °
62 %
0.9kmh
35 %
Чт
16 °
Пт
12 °
Сб
17 °
Нд
21 °
Пн
20 °