У кожного українського аграрія є можливість вийти на експортні ринки зі своєю продукцією. Але для цього першочергово необхідно проаналізувати свою діяльність та відповідність певним критеріям.
По-перше, це – можливість зібрати товарну партію.
По-друге, це – прорахунок ціни. Тобто, де ваша продукція вже продається, де ні, за якою ціною, якої якості, логістичні моменти.
«І всю цю інформацію фермери зможуть знайти на сайті Ради експортерів та інвесторів (РЕІ) – аналіз ринків, попит/пропозиція на групи товарів, вимоги до експортної продукції, які ціни на експортних ринках, конкуренти», – радить колишня в.о. міністра агрополітики Ольга Трофімцева.
А третій важливий момент, коли об’єми є, а ціна прорахована, це – пошук надійних партнерів.
На жаль, дуже часто новачки на експортних ринках стикаються з не дуже добросовісними контрагентами, які можуть частково розрахуватися або не зробити цього взагалі, використовувати незнання нашими фермерами іноземних мов у складанні договорів.
Тому РЕІ, як запевняє пані Трофімцева, також допомагатиме в пошуках таких надійних контрагентів, з якими можна буде довго працювати.
Більше того, Рада робить моніторинг та перевірку тих компаній, які звертаються і хочуть стати членами РЕІ, тому що надійність партнерів – це першочергово репутація України на міжнародному ринку.
Найбільшим попитом за кордоном сьогодні користується органічна продукція, ягоди, овочі, фрукти.
agrotrend.com.ua