Три найновіші моделі тракторів BELARUS Мінський тракторний завод викотив «під ялинку».
Насамперед, в 2020 році МТЗ модернізував свої найпопулярніші моделі – 82 і 1221.
Оновлені машини змінилися зовні і отримали нові індекси – BELARUS-82.3 і BELARUS-1222. Обидві машини вже демонструвалися на спеціалізованих виставках, але під новий рік виробники виставили новинки на загальний огляд.
МТЗ-82 отримав нове облицювання, сучасну світлотехніку (робочі фари – світлодіодні). Але модель змінилася не тільки зовні – трактор пройшов глибоку модернізацію.
Конструктори відмовилися від механічного приводу переднього ведучого моста – тепер його включає гідрокерована багатодискова фрикційна муфта, яка працює в маслі. Така заміна дозволила збільшити надійність трансмісії – тепер передній міст здатний витримувати підвищене навантаження.
Покращено управління коробкою передач (синхронізована, зі збільшеним числом передач 18х18, з установкою реверсивного і понижувального редукторів). Завдяки встановленню муфти зчеплення LUK (диск з металокерамікою), знижено зусилля на педаль зчеплення. Модернізовано гальмівну систему (працює в масляній ванні).
У конструкції заднього вала відбору потужності стрічкові гальма управління також замінили на багатодискову фрикційну муфту, що дозволило не тільки забезпечити високу довговічність ВВП, а й збільшити передавану через нього потужність. Вантажопідйомність заднього навісного пристрою підвищена до 3400 кг.
За рахунок винесення гідророзподілювача вдалося герметизувати передню стінку кабіни, зменшити шум і вібрацію від двигуна і відповідно підвищити комфорт оператора. Тросове управління розподільником тепер розташоване в більш зручній зоні, під’єднання гідровиводами також стало більш зручним. Крім того, було введено в дію новий тягово-зчіпний пристрій.
Під капотом встановили новий глушник з виводом труби на стійку кабіни – тим самим вдалося зменшити вібрацію і поліпшити огляд для водія. 84-сильний дизель ММЗ Д-243S2 відповідає екологічним вимогам стандарту Stage II.
В кабіні встановили нове сидіння на пневмопідвісці, нові щиток приладів з кольоровим РК-дисплеєм і бічний пульт управління вузлами і системами трактора. Важільні органи управління замінили на кнопкові (управління заднім ВВП і ПВМ). З’явилися електрокеровані дзеркала заднього виду.
Уже в базовій комплектації є USB зарядний пристрій, прикурювач, магнітола, кондиціонер (опціонально може бути встановлений клімат-контроль). Реверс-редуктор дозволить легко керувати трактором при човникових операціях, зокрема при роботі з фронтальним навантажувачем.
BELARUS-1222 теж отримав нове облицювання з більш досконалою лінзованою світлотехнікою та нову, просторішу кабіну з панорамним склінням. Сидіння – з регулюваннями на пневмопідвісці. Новий щиток приладів з кольоровим РК-дисплеєм, магнітола, USB зарядний пристрій, кондиціонер та електрокеровані дзеркала.
BELARUS-1222 укомплектували електрогідравлічною навісною системою, яка раніше ставилася тільки на більш потужні трактори.
Модифікація 1222.3 комплектується 136-сильним дизелем ММЗ Д-260.2S2 з безпосереднім впорскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером. Трактори комплектуються дисковим ВВП; передбачені автоматичне включення ПВМ і блокування диференціала.
abw.by